הי לך,
לקראת הסופ”ש אני מביאה לך משהו ממש מעניין שנתקלתי בו בזמן שקראתי דיווחים שונים של מאט כץ (הנציג מטעם גוגל).
הפעם מדובר על הנושא של אתרים קטנים ואיך הייחודיות שלהם יכולה להיות המקפצה הכי גדולה לעקיפת המתחרים. ידעתי שיעניין אותך עניין העקיפה:) אז החלטתי לתמצת את זה, לספר לך מה בדיוק נאמר וגם להוסיף לזה כמה טיפים יישומיים ממני כדי שלא להשאיר את הדברים ב”תאוריה”.
כמה יתרונות בולטים שאתרים קטנים יכולים להשתמש בהם כדי להופיע בעמוד הראשון בגוגל ולעקוף בייתר קלות את המתחרים עם התקציבים הגדולים –
1. בעלי אתרים קטנים הם זריזים יותר בקבלת החלטות! יותר דינמיים בפעילות השוטפת שלהם, לכן הם יכולים להוסיף, לעדכן ולשנות דברים במהירות הרבה יותר גדולה מאשר אתרים גדולים ששם כל החלטה של בעל האתר עוברת מספר שלבים ובסוף גם מועברת ליישום של מנהל האתר… כלומר לוקחת הרבה מאוד זמן.
2. אתרים קטנים, מגיבים במהירות לשינויים, מוצאים רעיונות חדשים ומיישמים אותם במהירות גדולה הרבה יותר מאשר אתרים גדולים.
3. אתרים קטנים יכולים לתת חווית משתמש טובה יותר באתר שלהם – נותנים תוכן יותר איכותי ויותר מעמיק. הדעה שלהם יותר חד משמעית ומעניינת. במשך הזמן דווקא האתרים האלה יהיו טובים יותר מאשר האתרים הגדולים וכך גם הביצועים שלהם בגוגל. כדי למקסם את הביצועים של קידום האתר הקליקו כאן ל- 5 הדברים שצריך לבדוק באתר שלכם.
יש לכם אתר “קטן”? הכנתי לכם כמה כללי יסוד שתוכלו ליישם בשביל לקבל את ה”מקפצה” הגדולה ביותר –
- תבדקו במה אתם יכולים לחדש, לשנות ולעדכן בשביל שהלקוחות שלכם יקבלו חווית משתמש שונה, טובה יותר וייחודית יותר מאשר החוויה שהם מקבלים באתרי המתחרים הגדולים.
- תהיו אלה שבודקים את החידושים האחרונים ומיישמים אותם – למשל תכנסו לרשתות חברתיות חדשות ותלמדו אותן, תתאימו את האתר שלכם לחיפושים במובייל, תהיו ידידותיים למשתמש ותקלו עליו במציאת התוכן באתר שלכם (לא רק כשהוא גולש מדסקטופ).
- חשוב! התמקדו בנישה קטנה ולא בתחום גדול. קחו נישה קטנה בתוך המקצוע שלכם ותתמקצעו בה – שהאתר שלכם יהיה הבמה של המומחיות הזו כלומר, תבססו את עצמכם כמומחים של הנישה שלכם – ותכסו את התחום ממש ממש ביסודיות.
- ייצור של תוכן איכותי ברמות מאוד גבוהות הוא עדיין השיטה הטובה ביותר לקבל מיקומים טובים בגוגל.
כתיבת תגובה