אם גם אתם מנסים לעשות תוכניות גדולות ומאתגרות לעסק שלכם ובסוף לא מצליחים לעמוד בהם מחוסר זמן,
אם אתם עסק קטן שמנסה לעשות הכל (אבל הכל) לבד, אז המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם.
טיפ קטן שאפשר לבצע באתר שלך כדי להקפיץ אותו בתוצאות החיפוש!
לא תכנית קידום בגוגל שלמה וארוכה. אין תכנית!!
עד כמה קטן הטיפ הזה? זה משהו שאפשר לעשות בכמה דקות!
אז בואו נתחיל-
ברוב מערכות ניהול התוכן של אתרי אינטרנט ישנם 2 שדות חשובים שמופיעים בכל עמוד תוכן שאנחנו מכניסים (בנוסף לקובייה ששם אנחנו מעלים את התוכן).
השדות האלה נקראים – כותרת (title) ו- תיאור (description).
בקצרה אני אסביר שממש חייבים למלא אותם ושמילוי הכותרת והתיאור (תיאור המאמר שכתבנו הכוונה ל– מה הגולש עומד לגלות במאמר הזה) הם מאוד חשובים עבור קידום בגוגל.
אבל הטיפ היום לגבי קידום בגוגל מתייחס לפעולה הבאה –
תבדקו את כל הכותרות והתיאורים של כל עמוד באתר שלכם ותוודאו שהם לא זהים לעמודים אחרים!!
כלומר, כותרת מאמר א’ לא יכולה להיות זהה לכותרת מאמר ב’. אותו הדבר – תיאור של דף אחד לא יכול להיות זהה לתיאור של דף אחר.
מתי אני רואה שאנשים נופלים לטעות הזו מבלי לשים לב?
כשרוצים מאוד לבצע קידום בגוגל למילת מפתח מסוימת (מילת מפתח= ביטוי שהלקוחות שלנו מקלידים בגוגל כשהם מחפשים את העסק שלנו) ומחליטים לכתוב אותה ככותרת מאמר, אבל לא רק באחד אלא בכמה מאמרים.
למשל –
מאמר א’ –שכותרתו “טיפול רפלקסולוגיה” ומדבר על מגוון הבעיות שטיפול רפלקסולוגיה יכול לענות עליהם,
ומאמר ב’ – שמדבר על סיפור לקוחה ואיך טיפול רפלקסולוגיה עזר לה להחלים מאיזה שהוא כאב פיזי וגם הוא נקרא בכותרת שלו “טיפול רפלקסולוגיה”.
ומתי זה קורה כשכמדובר על תיאור הדפים?
כשאתם מקימים אתר וכותבים תיאור עבור דף הבית של האתר ואחר כך חוזרים על התיאור הזה בכל הדפים באתר!! זו טעות שיכולה להרוס הרבה במאמציכם לקדם את האתר.
הנה דוגמא –
עסק לטיפולי ספא שכותב בתיאור דף הבית – “ספא על הים מציע מגוון טיפולי יופי ובריאות, מסאז’, טיפולי רפלקסולוגיה ושלל פינוקים”.
ואותו התיאור חוזר בכל הדפים של האתר ולא משנה אם מדובר על מבצע או למי מתאים טיפול רפלקסולוגיה או שזה דף צור קשר או מפת הגעה וכדומה.
שימו לב שחזרה כזו על תיאור או כותרת נחשבים כספאם ומאוד לא חביבים על גוגל.
הכי חשוב לכתוב כותרת ותיאור שיהיו כמה שיותר טבעיים, שיווקיים ושבאמת מתארים את מה שהגולש עומד למצוא בדף הספציפי הזה.
קדימה לכו לעשות בדיקה מהירה באתר שלכם.