כתבת דף תוכן חדש באתר.
אפילו הקפדת שיהיה מעניין וייתן ערך. השקעת עבודה בקידום האתר שלך במנועי חיפוש והנה יום אחד גילית שהתוצאה של האתר שלך בעמוד הראשון. מצוין.
עכשיו הלקוח שלך סורק בזריזות את כל התוצאות שגוגל נתן לו ומנסה להחליט על מה להקליק.
מה יגרום לו להקליק דווקא על האתר שלך?
כדי להכניס יותר תנועה לאתר, הנה 2 דברים שצריך לשים לב אליהם ולהשקיע בהם מחשבה –
דבר ראשון – הכותרת של הדף (תגית ה- title במערכת ניהול התוכן שלכם שאותה יוצרים לכל עמוד ועמוד) – חייבת להיות מעניינת ומניעה לפעולה! בנוסף, כדי לעזור לגוגל להביא את עמוד התוכן הזה לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש – יש לכלול בכותרת גם את מילת המפתח.
דבר שני – בכתיבת התיאור של הדף (תגית ה- description) יש מס’ נקודות חשובות לכתיבת תגית תיאור נכונה –
א. לכל עמוד תוכן חדש יש למלא את תגית ה- description .
מילוי התגית נעשה ע”י שדה “תיאור” שמופיע מתחת לריבוע העריכה של עמוד התוכן.
הנה דוגמא ממערכת ניהול וורדפרס –
ב. לכל דף באתר שלכם חשוב לכתוב תיאור ייחודי. אין תיאור אחד זהה לתיאור בדף אחר.
ג. התיאור כשמו כן הוא צריך לתאר את הדף. הרבה אתרים בוחרים למלא את שדה התיאור בהרבה מילות מפתח כשבין ביטוי לביטוי מפריד פסיק.
שימו לב – זה לא תיאור, זה ספאם! גוגל לא אוהב את זה! תתארו בתמצית על מה המאמר מדבר.
ד. התיאור שאתם כותבים יופיע בסופו של דבר בדף התוצאות שגוגל מציג ללקוח ומתחת לכותרת שבחרתם לאותו עמוד. מה זה אומר? שהתיאור חייב להיות שיווקי!
ככל שהתיאור יהיה שיווקי יותר כך תעלו את הסיכוי שהלקוח יקליק דווקא על התוצאה שלכם וכך תגדל התנועה לאתר שלכם.
הנה דוגמא להופעת העמוד מסעיף 1 בתוצאות החיפוש –
שיווקי זה אומר שהתיאור יכלול את התועלות ללקוח – מה הדברים שהלקוח יקבל מקריאת התוכן בעמוד הזה.
ה. התיאור צריך לכלול גם את מילת המפתח שבחרתם לאותו עמוד – וזה בשביל שגוגל אכן יבין שעמוד התוכן הזה רלבנטי למילת המפתח שאנחנו רוצים להתקדם בה בתוצאות החיפוש.
ו. מה עוד? התיאור צריך להיות לא יותר מ- 160 תווים אחרת גוגל יחתוך לכם את התיאור לפני שהגעתם לעיקר….
ואם אתם נמצאים בעמוד הראשון על ביטוי מסוים ואכן לא רואים מספיק תנועה לאתר – כדאי מאוד שתבדקו את התיאור ואת הכותרת שלכם – אולי הם לא מושכים או מעניינים מספיק ואז כל תנועת הלקוחות שמגיעה מהביטוי הזה בעצם מקליקה על אתרי המתחרים.
ההערה האחרונה הזו נכונה בהנחה שכבר בדקתם במתכנן מילות המפתח של גוגל ווידאתם שלקוחות באמת מחפשים את הביטוי הזה!
אל תשכחו, מה שאתם חושבים שהלקוחות שלכם מחפשים זה הרבה פעמים לא מה שהלקוחות אכן מחפשים!
איך יודעים מה הם מחפשים?
איך מתכננים את האתר נכון כך שגוגל יעלה את האתר שלכם
בעמוד הראשון בביטויים שרציתם?
איך עושים את כל זה בהשקעה של 3 שעות בשבוע ובלי להפסיק לעבוד בעסק?
כל התשובות ועוד הרבה דברים חשובים
שכל בעל אתר
וכל מי שמתכנן להקים אתר צריך לדעת
בכנס “נוסחת השלבים שתקפיץ את האתר שלך לעמוד הראשון בגוגל”
בוקר אחד ב- 147 ש”ח שיחסוך לכם אלפי שקלים וימי עבודה
על פעולות לא נכונות באינטרנט!