עד לא מזמן היו כל בעלי האתרים עסוקים בלהשיג כותבי תוכן בעלויות זעומות שיכתבו להם עשרות ומאות מאמרים לאתר ושיהיו בהם מילות מפתח. ואם אפשר גם הרבה. בצפיפות (חזרה על אותה מילת מפתח מספר פעמים באותו מאמר). כתיבה שמאוד מקשה על הקריאה, משפטים שכתובים בצורה לא נכונה מבחינה תחבירית והרבה מאוד מלל שלא נותן לגולש שום ערך.
היום, אחרי העדכונים הרבים שיצאו מגוגל אנחנו יודעים שערך ללקוח הוא באמת מה שחשוב.
בואו נחשוב רגע, ממילא, כדי להתקדם בגוגל אתם צריכים תוכן לאתר שלכם ואפילו הרבה. אז למה לא לנצל את “במת התוכן” שבניתם באתר שלכם גם כדי לבסס תדמית ולהניע את הגולש האקראי לפעולה – ליצור אתכם קשר טלפונית/ להירשם לרשימת דיוור?
בכתיבת תוכן איכותי ומעניין אתם בעצם תופסים 2 ציפורים במכה אחת – גם מקדמים בהרבה את האתר שלכם (כי גוגל מעריך מאוד תוכן מקורי ואיכותי) וגם נותנים לגולש להכיר אתכם טוב יותר.
תחשבו על עצמכם בתור לקוחות באתר שכרגע נכנסתם אליו לראשונה. אם בעל האתר כתב שם תוכן ונתן לכם טיפים בנושא שמעניין אתכם והטיפים הללו הם דברים שלא קראתם קודם במקום אחר והם אפילו קלים לשימוש – האם לא הייתם נשארים לקרוא עוד? אולי מכניסים את האתר ב”מועדפים” שלכם כדי שיהיה זמין לאח”כ או אפילו יוצרים אתו קשר כי אחרי שקראתם החלטתם שהוא כנראה מומחה רציני בתחום ובטוח יוכל לתת לכם את המוצר הכי טוב/ המוצר שבדיוק חיפשתם.
הטיפ החשוב ביותר שאני רוצה לתת לכם בהקשר של כתיבה לאינטרנט הוא לכתוב כאילו לא היה קידום בעולם. לכתוב כאילו אין מילות מפתח ואין כללים. הדבר היחיד שתשימו לנגד עינכם הוא הלקוח שלכם. אותו לקוח שמתקשר אליכם ואתם יודעים מה מציק לו, אילו בעיות הוא לא מצליח לפתור לבד והוא היה שמח לעזרתכם.
אחרי שתכתבו בצורה נקיה, תוכלו להוסיף מילת מפתח רלוונטית בצורה טבעית, לא בצורה מאולצת, תראו שעם תוכן איכותי שאינו רווי במילות חיפוש – האתר שלכם יתקדם הרבה יותר מהר מאלו שמכניסים באתר שלהם תוכן שאין בו שום דבר חדש.
רוצים לדעת עוד? הנה 5 דברים שכדאי לדעת על כתיבה לאינטרנט.
כתיבת תגובה