ביום שישי האחרון (1.2.13) קיימתי את הסדנה “נוסחת השלבים שתקפיץ את האתר שלך לעמוד הראשון בגוגל” והיה נפלא. המשתתפים סיפרו לי שלראשונה “התיידדו” עם גוגל וכל החומר כבר לא נראה מורכב כל כך.
בסדנה השתתפו בעלי עסקים ממגוון תחומים שהגיעו בשביל לגלות איך לקדם אתר בשיטת עשה זאת בעצמך בשנת 2013 (אחרי עדכוני גוגל הרבים), ולקבל תוצאות ולקוחות חדשים בקלות.
החלטתי לתת טעימה קטנה מהסדנה גם למי שלא היה ולכתוב על בעיה נפוצה של בעלי עסקים כשהם כותבים תוכן לאתר שלהם כדי שיתקדם בגוגל – נגמרים להם הרעיונות!
הרבה פעמים שואלים אותי, כמה כבר אפשר לכתוב על טיפול אלטרנטיבי? על אומנות? על עיצוב גרפי?
אז הנה הפתרון שדיברתי עליו בסדנה.
קחו את אוסף ההתנגדויות שאתם מקבלים מהלקוחות שלכם במהלך שיחות מכירה או אפילו במהלך ההתנסות של הלקוח עם המוצר / השירות שלכם והפכו כל התנגדות כזו לתוכן מרתק!
בקידום אתרים אין דבר טוב יותר מאשר תוכן מקורי ומרתק.
לא רק שתוכן כזה יהיה מאוד מקורי ותקבלו עליו “ציון לשבח” מגוגל, אלא גם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם שיגיעו אל האתר לראשונה מאוד ישמחו לדעת שיש מענה לכל החששות שעולים להם בראש.
רוצים דוגמאות? כמובן.
אם אני הומאופטית למשל ואני יודעת שאחת ההתנגדויות העיקריות שאני מקבלת מלקוחות היא שהם לא מאמינים “שזה עובד”, כי זו לא תרופה “אמיתית”, וידוע שלפעמים גם אין לכך השפעה בכלל, ואולי בכלל זה עובד בגלל שהלקוח מאמין שזה יעבוד? ועוד ועוד התנגדויות שעל כל אחת מהן אני יכולה לייצר תוכן שלם שלא רק יעזור לי לקידום בגוגל אלא גם יעזור לי להמיר את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם.
והנה עוד דוגמא – אם אני מעצבת פנים ואני יודעת שמחיר הוא התנגדות מאוד חזקה בתחום שלי כי אנשים חושבים שעיצוב פנים זה מאוד יקר ולכן הם מנסים לחסוך בעלויות העיצוב ולהחליט לבד איך כל דבר ייראה. אני יכולה לייצר תוכן שמדבר על טעויות שכיחות של אנשים כשהם מעצבים לבד את הבית שלהם וגם לספר מהן הדרכים לפתרון הבעיה שנוצרה. דווקא דרך התיאור של הבעיה שנוצרה והפתרון הכי טוב בשבילה, אני עוזרת ללקוח להבין שעדיף לו בכלל לא להיכנס לבעיות כאלה מלכתחילה ולקחת במקום זה אותי כמעצבת הפנים שלו.
ואיפה להעלות את שלל העמודים הללו באתר שלכם שיתחילו להצטבר ולהצטבר?
אין כל סיבה להעמיס על הגולש שנכנס לאתר שלכם ולהכניס את כל המידע הזה בתפריטי הגלילה של האתר. זה מאוד פשוט לפתוח בלוג ולסדר בו את כל הפוסטים לפי נושאים, בקטגוריות מתאימות ולהקל על הגולש שחיפש את המידע באתר שלכם.
להתחיל לכתוב זה פשוט. תסתכלו על רשימת הלקוחות שלכם ותזכרו בשיחות שהיו לכם עם כל אחד מהם, הרשימה של הנושאים החדשים לתוכן תהיה פתאום ארוכה מאוד..
ונסיים בברכת “קידום אתרים עשה זאת בעצמך לפני שהמתחרים יעשו במקומך”!
לפרטים והרשמה לסדנה הבאה הקלק כאן.
כתיבת תגובה