הי ,
אנחנו כבר בעיצומם של החגים וגם הפעם אני לא שולחת
מדריכים ארוכים במתנה, אני מאמינה שצריך גם ללמוד לנוח בין לבין
ומאוד משתדלת ליישם את זה על עצמי:)
אז מה הפעם?
זמן החגים הוא זמן מצוין לחשוב על הדברים שאנחנו רוצים שייקרו בשנה החדשה
והרבה בעלי עסקים כבר מתחילים להכין את התכניות – מה נמכור, איך נשווק, מה היעדים..
אז דווקא במועד הזה רציתי לעזור לך להתמקד ביעד אחד חשוב שהרבה בעלי עסקים לא חושבים עליו
בדרך העסקית שלהם או שחושבים שזה יעד שקשור רק לחברות גדולות ולא לעסקים קטנים,
המדובר על “מיתוג באינטרנט!”
הרבה יתרונות יש למיתוג נכון של העסק שלכם החל מויראליות (תפוצה רחבה)
ועד הגדלת מספר הלקוחות והעלאת מחירים ועוד ועוד
אבל כבר מזמן ידוע שמיתוג עוזר היום מאוד לקידום אתר בתוצאות החיפוש של גוגל!
כן לא רק לקוחות אוהבים לקנות מותגים אלא גם גוגל אוהב עסקים ממותגים:)
(נו הוא מאוד ממוסחר אנחנו כבר יודעים את זה..)
אז אם כבר עושים תכנית,
כדאי לחשוב ולתכנן גם את המיתוג החדש שלכם ברשת
ולא זה לא חייב להיות יקר אלא רק יצירתי!
וכדי לעשות לכם את החיים יותר קלים
הנה 3 טיפים שיעשו את כל ההבדל בין הרבה פעולות מתישות ויקרות
לבין מיתוג מצוין וחכם שגם יתרום לקידום אתר בגוגל –
- בידול מהמתחרים!
זה לא אומר שהמוצר שלכם או השירות שלכם צריך להיות שונה. זה אומר שדרך השיווק שלכם צריכה להיות שונה! תסתכלו על המתחרים העיקריים שלכם ואיך הם משווקים – קחו את דרכי השיווק שלהם ותרשמו אותם ואז.. תסמנו עליהם X . עכשיו תחשבו על דרך מקורית משלכם – זה יכול להיות פלטפורמה שיווקית אחרת, לעשות שימוש ברשתות חברתיות אחרות שהמתחרה שלכם לא צבר שם נוכחות (יכול להיות שאם המתחרה שלכם נמצא כל הזמן בפייסבוק אתם תחליטו למצוא רשת חברתית אחרת “להשתלט” עליה), זה יכול להיות פרסום מאמרים בבלוגים מקצועיים אחרים, זה יכול להיות גם פעולות שהן מחוץ לאינטרנט שמתחילות לבסס את המותג כמו כנסים, תחרויות, הגרלות ועוד. - קישורים ממקורות אחרים!
לא לחפש מהיכן המתחרה שלכם קיבל קישורים וללכת לבקש מאותם אתרים קישור גם. לא לפנות לאותם אתרים שבהם הוא פרסם מאמר עם קרדיט לאתר שלו ולבקש לפרסם שם גם. למצוא מקומות אחרים, איכותיים ורלוונטיים וליצור תשתית קישורים אחרת. - קדמו את שם המותג שלכם!
שימו לב שלא רק מילות המפתח שלכם הם חשובות (הביטויים שהלקוחות שלכם מחפשים בגוגל) אלא גם השם האישי שלכם הוא חשוב וגם שם המותג שלכם הוא חשוב. תתייחסו לשם המותג שלכם כמו אל מילת מפתח. בצעו פעולות שיקדמו את שם המותג בתוצאות החיפוש כשהלקוח יחפש את השם בגוגל.איך עוד מקדמים את שם המותג?
לא רק בקישורים. הוסיפו איזכורים. מה זה איזכור? זה אומר לציין את שם המותג שלכם בכל מני מקומות שאתם כותבים בהם באינטרנט – אם זה בתגובה למאמר, אם זה בפרסום בפורום, בפרופיל העסקי שלכם, בסוף מאמר חדש שכתבם לאתר מקצועי.. אזכור שם המותג שלכם גם יוצר מיתוג ברשת וגם משכנע את גוגל ששם המותג שלכם צובר תאוצה, שאנשים מדברים עליו! שנה חדשה בפתח, תתכננו, תשקיעו בחלומות שלכם ובדברים שרציתם לעשות
ותתכננו איך למתג את עצמכם כדי שגם גוגל ישמע עליכם ויבוא לבקר.
ד.א. האם שמת לב לכרטיס הברכה הממותג החדש שלי? הכל מעשה ידיה של המעצבת הגרפית המוכשרת שלנו רוזיטה רובין.
אני מאחלת לך מכל הלב שנה טובה וגמר חתימה טובה
אפרת רוזנבוים
כתיבת תגובה