בשבועות האחרונים אני שולחת לך הרבה תוכן בקשר ליכולת ההמרה של דפי הנחיתה שלך.
הנושא הזה הוא מאוד חשוב מאחר והוא משפיע ישירות על שורת הרווח החודשית של העסק.
ככל שיותר ויותר עסקים משווקים באינטרנט – היכולת להפוך יותר גולשים ללקוחות באמצעות דפי הנחיתה הופכת להיות הנקודה המכרעת שתקבע אם השיווק יצליח או שכל ההשקעה תרד לטמיון.
היום אני רוצה לספר לך שיש עוד משהו שמשפיע על יכולת ההמרה של דף הנחיתה שלך והוא בכלל לא קשור למה שקורה בדף הנחיתה – הוא קשור למה שקורה בשלב שלפני דף הנחיתה – מודעת הפרסום שלך!
ההגעה של הגולש לדפי נחיתה באינטרנט מתבצעת במרבית המקרים על ידי הקלקה על מודעת פרסום. ערוצי הפרסום העיקריים היום הם גוגל אדוורדס ופייסבוק אשר הפרסום יכול להיות במודעת טקסט או על ידי באנר (מודעת תמונה המלווה בטקסט שיווקי).
המטרות של מודעת הפרסום ודף הנחיתה הן שונות! אנשים נוטים לבלבל ביניהם ולכן הפרסום שלהם ויכולת ההמרה לא תמיד אופטימליים.
מטרת מודעת הפרסום היא לגרום ללקוח האידיאלי והממוקד שלכם להקליק על המודעה! שימו לב שכתבתי לגרום ללקוח האידיאלי להקליק. לא לגרום לכמה שיותר הקלקות!
בנוסף, מטרת המודעה היא לא למכור את המוצר! המטרה היא רק לעודד אות הגולש להקליק ולעבור לשלב הבא! אי אפשר לנסות “להעביר” את הקונה את כל שלבי
המכירה במודעה! לכן כל מודעה שנותנת יותר מדי פרטים על המוצר היא לא רלבנטית.
למשל – פירוט של מועדים לפתיחת קורס. איך אפשר לתת מועדים לפתיחת קורס אם עוד לא מכרנו ללקוח את הצורך בכלל להצטרף לקורס?
ברגע שאנחנו גורמים להרבה גולשים להקליק, שחלקם בכלל לא הלקוח הממוקד שלנו אנחנו גם מבזבזים את תקציב הפרסום וגם גורמים לדף הנחיתה שלנו להמיר
באחוזים נמוכים יותר! כשאנחנו נמצאים בתהליך של שיפור ומדידה של דפי הנחיתה שלנו ואנחנו מקבלים אחוז המרות נמוך – אנחנו יכולים לחשוב שיש דברים שהם
לא בסדר בדף הנחיתה כאשר יכול להיות שדף הנחיתה הוא מצוין רק הקהל שהבאנו הוא לא נכון!
להביא קהל יעד לא מדויק – זה גורם להטייה בתוצאות ולמסקנות לא נכונות!
המטרה של דף הנחיתה לעומת זאת היא אחרת – כאן המטרה היא להניע את הגולש לבצע את הפעולה הסופית שרצינו שהוא יעשה – יירשם ברשימת הדיוור שלנו/ יקבע פגישת היכרות/ ישאיר פרטים כדי שנחזור אליו אח”כ/ ירכוש את המוצר שלנו. כאן יש צורך לפרט יותר לגבי הצורך, פתירת הבעיה, לגבי המוצר וכו’.
אז איך יוצרים זרימה נכונה בין מודעת הפרסום ולדף הנחיתה כך שנוכל להסיק את המסקנות הנכונות לגבי הביצועים של דף הנחיתה שלנו, נביא את הלקוחות הנכונים ונגדיל את אחוזי ההמרה?
הנה 3 דברים עיקריים שכדאי להקפיד עליהם –
1. המודעה ודף הנחיתה צריכים לדבר באותה שפה –
אם אני כותבת מודעת בטקסט שיווקי, קליל וברור – אני לא יכולה להפנות את הגולש שהקליק על המודעה לדף נחיתה שכתוב בשפה מקצועית, טכנית ולא ברורה ללקוח – השפה בדף הנחיתה צריכה להיות המשך ברור של השפה שהשתמשנו בה במודעה – זה מייצר בהירות וגם מייצר אמון!
2. דף הנחיתה צריך להיות המשך ברור של הטקסט שכתוב במודעה – זה אומר שאם אני מדברת במודעה על בעיה מסוימת שיש ללקוח אני צריכה להמשיך את הרצף בדף הנחיתה ולהסביר לו איך הבעיה הספציפית הזו תבוא על פתרונה. אם בדף הנחיתה אני אכתוב על בעיות אחרות שיכולות להיות ללקוח / יסביר ישר על המוצר וייתן פרטים על המוצר בלי להזכיר את הבעיה – הגולש לא יבין את הקשר בין הבעיה שלו (שבגללה הוא הקליק על המודעה) לבין המוצר שאני מציעה.
3. המודעה ודף הנחיתה צריכים לענות על צורך אחד של קהל יעד ממוקד – כלומר, במקום שהמודעה תהיה כללית ו”תדבר” לכמה שיותר אנשים, למרות שדף הנחיתה עונה בעצם רק לצורך של חלק מקהל היעד, צריך כבר במודעה לפנות לאותו קהל היעד המדויק. לדוגמא – אם יש לי חנות תיקים ויש בה את כל מגוון התיקים ודף הנחיתה שלי מדבר כרגע על מבצע לתיקי לפטופ – אז המודעה לא יכולה להזמין את הגולש לקנות תיקים בצורה כללית – המודעה צריכה לדבר על תיקי לפטופ בלבד. הדוגמא הזו טובה גם למוצרים וגם לשירותים. לחדד את המסר עד כמה שיותר כדי שהגולש ידע לאן הוא הולך – כדי לסנן כבר מההתחלה את הגולשים הלא רלבנטיים.
עקרון ההמשכיות בין המודעה לדף הנחיתה הוא רק עקרון אחד מתוך “10 כללי הזהב לתכנון דף נחיתה שממיר באחוזים גבוהים” – שעליהם אני מדברת בסדנה האינטרנטית החדשה שלי – “איך להרוויח הרבה יותר מדפי הנחיתה שלך בלי להוציא שקל אחד נוסף בפרסום”.
הסדנה כוללת –
גם ניתוח ומסקנות של 10 מקרי בוחן מרתקים של אתרים בחו”ל שהגדילו את ההמרות בדפי הנחיתה שלהם במאות ועשרות אחוזים,
גם הדרכה נפרדת על 10 כללי הזהב ליצירת דף נחיתה מנצח,
וגם כללים מנחים חשובים לביצוע השינויים – איך למדוד את אחוזי ההמרה, ואיך מודדים את ההשפעה של ביצוע שינויים בדף הנחיתה – ההבדלים בין דף נחיתה חדש לדף נחיתה קיים.
ההרשמה המוקדמת במחיר המיוחד מסתיימת עוד מספר ימים. השקעה קטנה שתשפיע לטווח הארוך על תוצאות השיווק שלך באינטרנט!
כתיבת תגובה