ושוב אנחנו חוזרים לטיפים שלוקחים באמת דקה אחת! (בדוק על השעון במיוחד אם תלכו ממש לפי ההוראות גם תמצאו את המקום החשוב הזה באתר במהירות הבזק…).
הטיפ הזה הוא באמת קטנטנן טבל הוא יעזור לגוגל להבין מהי מילת המפתח העיקרית של האתר שלך, של העסק שלך(כלומר יעזור לך בטוח בקידום בגוגל) והרבה בעלי אתרים לא שמים לב אליו.
אז ככה, ברוב האתרים יש באנר עליון (באנר עליון זה בעצם ה- header של האתר והוא משלב בדרך כלל את הלוגו שלנו, סלוגן וכו’), יש כאלה שקוראים לזה גם תמונת הכותרת של האתר.
אם תקליקו עם העכבר על הבאנר הזה (מכל עמוד באתר שלכם) בעצם תגיעו לדף הבית. הבאנר הזה הוא מקום מאוד מרכזי לשים את מילת המפתח הכי חשובה של האתר שלכם.
והכוונה לא לשלב את מילת המפתח בבאנר עצמו כי הבאנר עצמו הוא תמונה ואני מזכירה שגוגל לא קורא את התמונות שלכם.
את מילת המפתח המרכזית הזו נכניס בקוד של האתר, הקוד שמתאר את התמונה הזו.
בכל מערכת ניהול תוכן יש הגדרות של התמונות שאתם מכניסים ולבאנר העליון יש מסך הגדרות מיוחד.
במערכת וורדפרס יש תפריט ניהול ובו קטגוריה שנקראת מדיה. מתחת למדיה ישנה תת קטגוריה שנקראת ספריה. בספריה הזו יש את כל התמונות שהעליתם לאתר.
בהקלקה על התמונה שמהווה את תמונת הכותרת תוכלו להגיע לעריכה של נתוני התמונה הזו.
פשוט תכניסו בשדה שנקרא alt את מילת המפתח החשובה ביותר (מילת המפתח המדויקת ללא הטיות או תחיליות) וזהו. סיימתם. יצא דקה?
אם עוד לא ביצעתם מחקר מילות מפתח, אני ממליצה לכם להתחיל כאן.
נשמע כל כך פשוט שטפשי לא לעשות את זה.