הי,
בזמן האחרון ייצרו איתי קשר הרבה לקוחות שהאתר שלהם נעלם מתוצאות החיפוש.
מוזר, הם אמרו לי, לא עשיתי שום דבר שונה,
אני עושה אותו הדבר כבר שנים,
והייתי בעמוד ראשון עם שניים או שלושה ביטויים
ועכשיו כלום, האתר נעלם.
אז אני רוצה לספר לך מה הבעיה של כל האתרים האלה.
למרות כל העדכונים והשינויים שהיו בשנתיים האחרונות
בדרך שבה גוגל בוחר לדרג אתרים.. האתרים האלה המשיכו בשלהם.
למה?
כי השיטות של אז זה הרבה יותר קל.
כי היה נראה שזה עובד אז חבל להפסיק …
כי אומרים שכל העדכונים קורים בארה”ב וכאן ייקח עוד כמה שנים עד שמשהו יזוז..
אז זהו , חייבת לספר לך שזה נגמר.
לא רק שהשיטות האלה כבר לא עובדות אלא גם נענשים עליהן.
מאחר ולא אוכל לסקור את כל הדרכים הפסולות לקדם אתר היום במסגרת המאמר הזה
החלטתי לתת לכם את 3 אבני הדרך החשובות ביותר לבצע קישורים נכונים,
אפקטיביים וטובים לאתר שלכם בשנת 2014, כאלה שיראו לגוגל
שהאתר שלכם באמת אתר שווה שראוי שיופיע בעמוד הראשון בגוגל
בביטויים שחשובים לכם (בביטויים שבחרתם לקדם).
אז בואו נתחיל –
-
קישורים מאתרים שיש בהם תוכן איכותי שקשור לתחום העיסוק שלכם
-
חפשו באינטרנט פורטלים גדולים של תוכן הקשורים בתחום ההתמחות שלכם.
-
פנו לכל אתר כזה בפנייה אישית! לפני שאתם פונים, הסתכלו באתר וחישבו
איזה תוכן תוכלו להציע לאתר הזה שיוסיף לו ערך רלוונטי ונכון. -
הציעו נושא למאמר מקורי וחדש שתכתבו עבור אותו אתר במיוחד
ובקשו להוסיף קישור אל האתר שלכם.
-
- קישורים מאתרים שאתם מאמינים בכנות שקהל היעד שלכם נמצא שם
ושאם היה באתר הזה קישור אל אתר העסק שלכם –
זה היה מעניין את קהל היעד שלכם להקליק עליו.
קישור שנמצא במקום שלא הגיוני שיהיה בו, שלא מוסיף ערך לגולש
ולא סביר שהגולש יקליק עליו – הוא קישור לא טוב!והנה 2 דוגמאות למקרים לא טובים כאלה –
-
כאשר האתר המקשר מטמיע את הקישור לאתר שלכם במקום שהוא לא רלוונטי ולא הגיוני
למשל, סתם בתחתית האתר (מה שנקרא “פוטר”). מדוע שגולש ממוצע שקורא תכנים באתר
יקליק על קישורים קטנים ולא רלוונטים שנמצאים בתחתית האתר? נכון, אין שום סיבה. -
קישור מאתר שאומנם עוסק בתחום ההתמחות שלכם אבל לא פונה לקהל היעד שלכם למשל
אתר אוכל שפונה למגזר הדתי עם מתכונים כשרים בלבד אין סיבה שיטמיעו בו קישור
אל אתר אוכל שיש בו מתכונים מכל הסוגים, כולל מזונות לא כשרים כמו פירות ים וכו’.
הקישור הוא לא הגיוני במקום כזה ולכן גם גולשי האתר הדתי לא יקליקו עליו.
-
- מעט קישורים מאתרים שנחשבים אתרים סמכותיים (authority) משפיעים בהרבה
על קידום האתר שלכם מאשר עשרות על עשרות של קישורים מאתרים זניחים,
לא מעניינים ובעלי תוכן רדוד. זו לא הכמות זו האיכות!
הגורמים המשפיעים על קידום האתר שלכם ב- 2014 הם רבים.
ידע עדכני לגבי מה יקפיץ אתכם בתוצאות החיפוש ומה יגרום לכם להיעלם, הוא הכרחי
לכל בעל עסק שרוצה לקבל חשיפה מקסימלית באינטרנט.
בכנס הבא של נוסחת השלבים שתקפיץ את האתר שלך לעמוד הראשון בגוגל
אני אסקור את העדכונים החשובים האחרונים שחייבים לדעת
ואפילו אגלה לך את הנוסחה המנצחת לקידום אתר בתוצאות החיפוש במינימום זמן!
4 שעות בלבד ותיפתח בפניך דרך חדשה, יעילה וממוקדת למשוך לקוחות חדשים לאתר שלך.
אם עוד לא נרשמת, כל הפרטים מחכים לך בהקלקה על הקישור כאן.
סוף שבוע נפלא
אפרת
אפרת, אני קוראת את הטיפים המעשיים שלך
ובכל פעם מעשירה את הידע שלי,
תודה על ההשקעה.
שרה תודה רבה, אני שמחה מאוד לשמוע.
גם אני! קוראת ומיישמת 🙂
תודה
הי עירית, מצוין שמחה לשמוע שאת מיישמת. בהצלחה!