אם גם אתם מנסים לקדם את האתר שלכם בכוחות עצמם, אתם כנראה כל הזמן מנסים ללמוד,
וקוראים המלצות ומאמרים באתרים ופורומים שונים.
דבר אחד צריך לזכור!
שהמידע שהיה קיים עד לפני שנה (שנת 2011) לגבי האופן שבו גוגל מדרג את האתרים כבר שונה לחלוטין
ואם מנסים ללמוד דברים חדשים מתוכן שאתם קוראים באינטרנט צריך לבדוק אם זה מעודכן בהתאם לשינויים האחרונים שנעשו (ע”י עדכונים פיגווין ופנדה) כי אחרת לא רק שהאתר שלכם לא יתקדם אלא הוא אפילו ייענש ויידחק רחוק בתוצאות.
טיפ חשוב שהוא חלק מעדכוני פנדה הרבים מדבר על תוכן “עודף” או מיותר באתר! נכון שתמיד אמרו לכם שגוגל אוהב תוכן והרבה תוכן. בגלל זה אנחנו רואים לצערנו הרבה אתרים שמציפים את האינטרנט במאמרי “זבל” – מאמרים רדודים שלא נותנים שום ערך אלא רק מנסים לדבר על אותו הדבר רק במילים קצת אחרות.
אז בואו נראה מה זה אומר “תוכן עודף”.
עד היום, אתרים שרצו להתקדם בתוצאות החיפוש במילת מפתח מסוימת, היו מכניסים את מילת המפתח הזו בכל מקום באתר שלהם, כולל יצירת הרבה מאוד עמודים על אותה מילת מפתח.
הבעיה היא, שכאשר הנושא נשאר זהה ומנסים “לתקוף” את הביטוי מצדדים שונים – הגיוון בתוכן יכול להיות מאוד קטן אם בכלל.
חלק משמעותי מאוד בעדכון פנדה הוא להפוך את האתרים באינטרנט לאתרים איכותיים.
איכותי זה אומר לתת תוכן מקורי, לא לחזור על עצמך שוב ושוב בדפים שונים ולתת ערך אמיתי ושונה בכל דף ודף שאתה מעלה לאתר. ערך אמיתי הוא כלים ומידע חשוב שהלקוח שלך באמת צריך. לתת לו את התשובות שהוא מחפש באינטרנט. וחשוב עוד יותר, תשובות שהוא יוכל להשתמש בהן מיד אחרי שיקרא את המאמר שכתבתם.
לכן, עדכון פנדה קובע שעדיף שיהיו דפים חדשים על נושאים שונים מאשר
לכתוב הרבה דפים על אותו נושא (יכול להיות גם על אותה מילת מפתח) מכיוונים שונים ובעצם לא לחדש בכלום!
כל פעם שאתם מעלים עמוד חדש לאתר – תחשבו האם אתם נותנים כאן משהו חדש, אחר ואיכותי!
ואם אתם לא יודעים אם משהו שאתם עושים הוא נכון או לא –
תמיד תחשבו האם הגולש שלכם היה מעריך ומפיק תועלת ממה שהעליתם לאתר או לא.
אם לא, סימן שגם גוגל לא יעריך את זה!
החלטתם לכתוב מאמר איכותי לאתר? איך לכתוב מאמר בקלות ובלי לשבור את הראש!
כתיבת תגובה